Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/leeroxir/public_html/wp-config.php on line 97
خرید لاستیک دور درب - اساکو

آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

خرید لاستیک دور درب

خرید لاستیک دور درب

فایل صوتی مقاله

یکی از مهم­ترین جاهایی که لاستیک دور درب یا همان درزگیر مورد استفاده قرار می­گیرد سردخانه­ هست. این قطعات اگرچه جانبی و فرعی به نظر می‌رسند اما نقش بسیار مهمی را در سیستم­های برودتی ایفا می‌کنند. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

لاستیک دور درب چیست؟

فاصله‌ی بین در و چهارچوب، موضوعی غیر قابل انکار و اجتناب هست. به این معنا که هر چقدر هم که یک در، اصولی و مهندسی شده ساخته شود باز هم شکاف‌ها یا فضاهایی باز خواهد ماند که این فضاها در نهایت منجر به تبادل هوای بین محیط داخلی و خارجی یک اتاق می­شوند. این در حالی است که ما غالبا به محیطی ایزوله با کمترین میزان تبادل نیاز داریم. این تبادل می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله آب و هوا، دما و صوت باشد.

لاستیک دور درب اتاق‌های سردخانه‌ای

سردخانه‌ها معمولا اتاق‌های بزرگی هستند که با صرف هزینه‌های زیاد، دمای هوا را در آن‌ها کاهش می‌دهند. تنظیم و ثبات دمای سردخانه‌ها از جمله وجه تمایز این یخچال‌های بزرگ با سایر روش‌های نگهداری خنک هست. از طرفی با توجه به بزرگ بودن محیط سردخانه، ثابت نگه داشتن دمای آن تا حدودی یک چالش است. اگر منافذ و شکاف‌ها به خوبی پر نشوند تنظیم دما به مراتب سخت‌تر خواهد بود. به همین علت استفاده از یک لاستیک دور درب مناسب می‌توان مشکل را حل کرد. لاستیک‌های درب سردخانه در اشکال منحصر به فردی ساخته می‌شوند تا کاملا بر روی درها فیکس شوند. با توجه به سایز در، اندازه‌ی لاستیک‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

به هنگام خرید و رزرو سفارش، اندازه‌های دقیق مورد نیاز را به مجموعه ارائه دهید تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه‌ها را خریداری کنید.

خرید لاستیک دور درب

مزیت استفاده از لاستیک دور درب سردخانه
  • ایزولاسیون مقرون به صرفه
  • سهولت در استفاده
  • مقاوم در برابر سایش و ضربه
  • ثبات رنگ و شکل
  • دوست دار محیط زیست
  • سازگاری با دمای بسیار پایین

یکی دیگر از مزیت‌هایی که لاستیک‌های دور درب دارند اما در بخش فوق به آن اشاره نشد، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار هست. با توجه به این که اغلب اقلامی که در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند خوراکی هستند، ایجاد محیطی عاری از هرگونه گرد و غبار، از جمله مهم‌ترین ملزومات سردخانه‌ای هست. گرد و خاکی که از بیرون به به محیط نفوذ می‌کند حاوی انواع هاگ‌ها و باکتری‌های مضر است.

البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این قبیل مزایای مطرح شده، لاستیک‌های درزگیر باید کاملا متناسب با شکل و سایز درِ مورد نظر باشند. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از لاستیک دور درب مناسب هم به نفع تولید کننده و هم مشتری خواهد بود.

شرکت ابداع سرامد آذر (اساکو)

شرکت ابداع سرامد آذر یکی از بهترین تولید کنندگان صنعتی حال حاضر کشور است که انواع محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌دارد. ماحصل تلاش‌های این مجموعه اعتماد شرکت‌های بزرگی همچون دنیای ماموت و مهران سرد هست. البته برندهای دیگری همچون صنایع برودتی سازاق، پایا سرد، شرکت شادمهر، گروه صنعتی لینا و غیره. نیز از جمله مشتریان اساکو هستند.

نکته‌ی قابل توجه در مورد اساکو این هست که به عنوان تنها تولید کننده لاستیک دور درب اتاق­های سردخانه­ای، همواره بخشی از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه محصولاتش می‌کند. لذا مشتریان می­توانند این اطمینان را داشته باشند که بهترین تجهیزات ایرانی را برای خود می‌خرند ضمن این که به کالاهای وارداتی اتکا نخواهند داشت.

ویژگی­های درزگیر سردخانه‌ای اساکو

جنس لاستیک‌های دور درب اساکو از پی‌وی‌سی یا پلی وینیل کلراید هست. پی‌وی‌سی در برابر رطوبت، نور و دمای منفی صفر مقاوم است و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. لذا استهلاک این درزگیرها بسیار کم هست. از دیگر ویژگی‌های پی‌وی‌سی می­توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد. لاستیک‌های دور درب، در سه رنگ طوسی سفید، مشکی و سفید مشکی تولید می‌شوند.

سایزبندی این محصولات بین 20 تا 85 میلی‌متر است تا خریداران بتواند مناسب­ترین اندازه‌ را انتخاب نمایند.

لاستیک 112

کیفیت لاستیک دور درب اساکو

اساکو به عنوان تنها تولید کنند درزگیر سردخانه‌ای، محصولاتی را تولید می‌کند که به مراتب از نمونه‌های خارجی بهتر و با کیفیت‌تر می‌باشند. بارزترین ویژگی کیفی این محصولات ضخامت زیادشان است در نتیجه به هنگام پرچ شدن به بدنه آسیب نمی­بینند، در حالی که نمونه‌های خارجی دچار شکستگی می‌شوند.

خرید لاستیک دور درب اتاق‌های سردخانه‌ای از اساکو

قبل از طی کردن پروسه خرید شاید بد نباشد که نکات زیر را هم در نظر بگیرید.

بررسی سایت

در بخش لاستیک دور درب اتاق سردخانه با تعداد زیادی کد لاستیک مواجه خواهید شد. با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید عکس محصول را به شکل دقیق‌تری بررسی نمایید. ضمن این که دومین عکس موجود در گالری هر محصول مربوط به سایزها و اندازه‌های لاستیک هست.

گرفتن مشاوره

با توجه به تنوع محصولات اساکو ممکن است که مشتریان به هنگام خرید کمی سردرگم باشند. در همین راستا کارشناسان فروش مجموعه با توجه به تجربیات و دانش فنی خود به مشتریان انواع مشاوره‌ها را عرضه می‌دارند. پس تنها کافی است که پس از کمی گشت و گذار در سایت از طریق شماره‌های درج شده با مجموعه ارتباط بگیرید و کلیه‌ی ابهامات خود را برطرف نمایید.

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان