Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/leeroxir/public_html/wp-config.php on line 97
لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر - اساکو

آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر

لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر

لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر

لاستیک دور درب یا درزبند درب کانتینر، به عنوان زیر مجموعه‌ای از لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر در اساکو به فروش می‌رسد. این محصول اگرچه قطعه ساده‌ای به نظر می‌رسد؛ اما در ایزوله کردن محیط داخل کانتینر نقش بسیار حیاتی دارد. به همین دلیل شرکت اساکو در ساخت لاستیک دور درب، تمام سعی خود را نموده تا قطعه‌ای کاملاً با کیفیت تحویل مشتری دهد.

لاستیک 128

معرفی لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر

لاستیک دور درب که لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر به عنوان یک قطعه ساده؛ اما کاملاً کاربردی و مهم در مجموعه اساکو تولید می‌شود. از این قطعه جهت ایزوله نمودن محیط داخلی کانتینر از فضای بیرون، استفاده می‌کنند. اهمیت این موضوع زمانی معلوم می‌گردد که لاستیک دور درب خراب می‌شود و تبادل دمایی مابین فضای داخل و بیرون کانتینر انجام می‌شود.

در همین راستا باید گفت این تبادل دمایی می‌تواند سبب مشکلاتی مانند افزایش دمای داخل کانتینر گردد، در حالی که دمای سردخانه باید در محدوده‌ای باشد که محصول ذخیره شده به خوبی نگهداری شود. لذا وقتی دما داخل سردخانه نوسان داشته باشد، امکان خراب شدن محصولات وجود دارد. از سوی دیگر موتور و یا کمپرسور سیستم خنک‌کننده داخل کانتینر، باید بیشتر کار کند تا دما در رنج مورد نظر حفظ شود. همچنین در کنار دما باید از تبادل نور و رطوبت و صدا نیز جلوگیری شود.

بنابراین برای ایزوله کردن محیط درون کانتینر نصب قطعه لاستیک دور درب باکیفیت ضروری هست.

کیفیت لاستیک سردخانه های وانت کامیون و تریلر

کیفیت لاستیک دور درب سردخانه های وانت کامیون و تریلر

لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر اساکو در اندازه استاندارد ساخته شده و با توجه به کیفیت ساخت، کمک می‌کند باز و بسته شدن درب کانتینر به راحتی انجام شود و درب باز نماند. باید قبول کرد این خودرو‌های یخچالدار وقتی برای پخش مورد استفاده قرار می‌گیرند، به صورت مداوم در مقابل جایگاه‌هایی مانند فروشگاه‌های مختلف، بازو بسته می‌شوند. به همین دلیل دمای داخل سردخانه دچار نوسان می‌گردد.

البته لازم است متذکر شویم در راستای کمک به بازو بسته شدن خوب درب اتاق‌های یخچالدار خودرو، شرکت اساکو یراق آلاتی مانند قفل لولا و یراق کانتینر‌های وانت کامیون تریلر و غیره را نیز به صورت با کیفیتی تولید و عرضه می‌نماید. به همین دلیل در ادامه در کنار صحبت درباره لاستیک دور درب، درباره لولا و قفل و… نیز سخن گفته خواهد شد.

خودرو‌هایی که برای پخش محصولات فاسد شدنی مانند گوشت و مرغ و ماهی به کار ‌می‌روند دارای اتاق حمل یخچال دار هستند. این نوع کانتینر‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سرما را از کف خودرو منتقل می‌کنند. اما مانند یخچال، اگر درب کانتینر به خوبی بازو بسته نشود، امکان خرابی مواد غذایی وجود دارد، به همین دلیل در تعبیه قطعاتی مانند لاستیک و لولا این گونه خودرو‌ها، باید دقت زیادی مبذول کرد.

در همین راستا شرکت اساکو، لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر را از محصول باکیفیت پی وی سی تولید می‌کند. زیرا ممکن است براثر باز و بسته نمودن مداوم در طولانی مدت، دچار تخریب شوند. باید قبول کرد به طور کلی با توجه به اینکه اگر لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر از مواد بی‌کیفیتی تهیه شوند ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی مانند شل شدن و دفرمه شدن، پارگی، ترک خوردگی و خشک شدن گردند، لذا اساکو سعی نموده کار بسیار با کیفیتی عرضه نماید.

خرید لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر

اساکو، لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر را در ابعاد و مشخصاتی طراحی نموده که هم اکنون برای کلیه خودرو‌های یخچالدار قابل استفاده باشد؛ به همین دلیل در حال حاضر در خودرو‌های نیسان، وانت، ایسوزو، کامیونت و کامیون یخچال دار و… استفاده می‌کنند. در صورت خرابی لاستیک دور درب این خودرو‌ها، با  اطمینان می‌توان از قطعه باکیفیت اساکو استفاده نمود.

همچنین جهت خدمات‌رسانی کامل به شرکت‌های سازنده اتاق بار یخچالی و تعمیرکاران، قفل و لولا و یراق سردخانه‌های وانت کامیون تریلر و غیره را نیز از جنس استیل و گالوانیزه ساخته و همزمان با لاستیک‌ها عرضه می‌کند. اساکو جهت جلوگیری از زنگ زدگی یراق آلات خود، این قطعات را از فلزات ضد زنگ می‌سازد و سعی می‌کند محصولاتش هم ضد زنگ و خوش ساخت باشند و هم در اندازه استاندارد تحویل مشتری شوند. باید قبول کرد یراق آلات چنین خودرو‌هایی اگر بدون درنظر گرفتن استاندارد مناسب خودرو‌های مختلف، ساخته شوند، حتی اگر خوش ساخت و باکیفیت باشند، عملکرد مناسبی نخواهند داشت و سبب بروز مشکلات فراوانی برای صاحبان خودرو و کارفرمایان می‌شوند.

قفل و لولا و یراق سردخانه‌های وانت کامیون تریلر و غیره نیز در اساکو مانند لاستیک دور درب، متناسب با استاندارد‌های درب اتاق خودرو‌های مختلف، طراحی شده‌اند و دارای جنس محکم و خوبی هستند. شرکت اساکو به کیفیت و تنوع کار خود اهمیت زیادی می‌دهد. در همین راستا در ادامه به انواع لاستیک دور درب ساخته شده توسط این شرکت، خواهیم پرداخت.

قفل 101

انواع لاستیک کانتینر‌های وانت کامیون و تریلر

اساکو، لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر خود را از پی وی سی یا پلی وینیل کلراید تهیه می‌کند. پی وی سی یک ماده دی الکتریک است و عایق بسیار مناسبی هست، در مقابل سایش نیز مقاومت بالایی دارد. همچنین ارزان و در دسترس است و نسبت به سایر پلاستیک‌ها فشرده‌تر هست و البته قابل بازیافت نیز هست.

شرکت اساکو بنا بر ابعاد درب‌ها، لاستیک دور درب را در سایز‌های مختلفی عرضه می‌کند تا به خوبی در محل نصب شوند. باید قبول کرد این قطعه ساده اگر در سایز مناسبی استفاده نگردد، فاصله مابین در و چهارچوب به خوبی پر نخواهد شد. در همین راستا شرکت اساکو در عین اینکه سعی کرده کیفیت کار همواره بالا باشد، این نوار‌ها را در رنگ‌های طوسی مشکی و سفید و در ابعاد متناسب با در‌های مختلف عرضه می‌کند. به طوری که در پک محصولات اساکو، لاستیک سردخانه‌های وانت کامیون و تریلر و از سایز ۲۰ تا ۸۵ میلیمتر دیده می‌شوند. البته لازم به ذکر است این محصولات همگی ضخامت مناسبی دارند تا در هنگام نصب آسیب نبینند.

شرکت اساکو تنها تولید‌کننده انواع لاستیک کانتینر‌های وانت کامیون و تریلر هست که توانسته است محصولی جایگزین نمونه‌های مشابه خارجی تولید نماید.

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان