آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

همه چیز درباره لولای درب اتاق‌های سردخانه ای

همه چیز درباره لولای درب اتاق‌های سردخانه ای

لولای درب اتاق‌های سردخانه ای

آشنایی با لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای یکی از مهم‌ترین اجزای سردخانه‌ها هست که از بیرون رفتن سرما و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای داشته باشید و با مزایای این محصول آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مواد خوراکی مانند گوشت، لبنیات، برخی از دارو‌ها و… که امکان فاسد شدن آن‌ها وجود دارد، باید در محیطی با دمای پایین نگهداری شوند. این محصولات در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند و همواره سالم و باطراوت می‌مانند. یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام طراحی سردخانه مورد توجه قرار می‌گیرد، انتخاب درب سردخانه هست. استفاده از درب‌های استاندارد، تأثیر فوق‌العاده‌ای در کارکرد بهینه سردخانه‌ها دارد.

لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای باید به نحوی باشد که از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند. اگر لولای مورد نظر استحکام بالایی نداشته باشد، درب سردخانه به خوبی بسته نمی‌شود. در این صورت بخش زیادی از انرژی به بیرون منتقل می‌شود و دمای محیط سردخانه افزایش می‌یابد. در این صورت ممکن است بسیاری از مواد غذایی فاسد شوند و خاصیت خود را از دست بدهند. درست است که لولای درب یک عضو بسیار کوچک است، اما اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین قطعاتی هست که در ساخت درب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماشین یخچالی

لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای کاربرد‌های بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر هستند:
  • برای اتصال درب‌ها به دیواره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • به باز و بسته شدن درب سردخانه کمک می‌کند. بدون لولا نمی‌توان درب‌ها را باز و بسته کرد.
  • به حرکت درآمدن درب توسط لولا انجام می‌گیرد. لولا یکی از مهم‌ترین یراق آلاتی هست که در ساخت درب‌های سردخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین گزینه برای خرید لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای

لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای یکی از مهم‌ترین قسمت‌های درب سردخانه‌ها هست که باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است برای خرید این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید و مرغوب‌ترین جنس بازار را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما، مراجعه به شرکت ابداع سرامد آذر (اساکو) هست. شرکت اساکو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی در ایران هست.

ما در این شرکت، بهترین قطعات را تولید می‌کنیم و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. شرکت ما با داشتن یک تیم حرفه‌ای و مجرب به خوبی توانسته است مرغوب‌ترین محصولات را تولید کند. شرکت اساکو در زمینه طراحی و تولید قطعات و ابزار‌های سیستم‌های برودتی و ماشین آلات فعالیت می‌کند.

لولای درب سردخانه

طراحی و تولید این قطعات به دقت فراوان و تخصص بالایی نیاز دارد که کارشناسان ما، این کار را به خوبی انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید با ویژگی‌های فوق‌العاده شرکت اساکو آشنا شوید، بهتر است به مواردی که گفته می‌شود، توجه داشته باشید:

  • محصولات شرکت ما در بالا‌ترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و در کیفیت و کارایی نظیر ندارند.
  • خدمات پس از فروش داریم و همواره همراه مشتریان هستیم و مشکلات احتمالی آن‌ها را برطرف می‌کنیم.
  • همه‌ی محصولات را با بهترین قیمت‌ها به فروش می‌رسانیم و ضمانت قیمت هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.
  • مفتخریم که بیش از ۲۰ سال است که در این زمینه فعالیت داریم و مرغوب‌ترین قطعات را طراحی و تولید می‌کنیم.
  • بسیاری از محصولات خود را به کشور‌های همسایه صادر می‌کنیم.
  • کارشناسان و مشاوران ما همواره در کنار مشتریان هستند و به آن‌ها مشاوره رایگان می‌دهند.
  • سفارشات شما را به نحو احسنت انجام می‌دهیم و محصول مورد نظر شما را طراحی و تولید خواهیم کرد.

لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای از دو متریال استیل و گالوانیزه تولید می‌شود و استحکام و مقاومت بالایی دارد. مفتخریم که به خوبی توانسته‌ایم اعتماد مشتریان را به خود جلب کنیم و مشتریان همیشگی داشته باشیم. مشتریان معتبری که همواره از محصولات ما استفاده می‌کنند و از محصولات ما رضایت دارند. شرکت‌های معتبری مانند مهران سرد، دنیای ماموت، زاگرس کمپرسور ایرانیان و… مشتریان ما هستند.

آشنایی با لولای درب کانتینری

لولای درب کانتینری هم یکی از مهم‌ترین یراق آلاتی هست که در ساخت درب‌های کانتینری مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های کانتینری معمولاً در کانکس‌های خودرو و محل‌هایی که درب در مسیر تردد باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها ضخامت بالایی دارند و در تولید آن‌ها از یراق آلات استیل و آبکاری شده، استفاده می‌شود.

اگر به دنبال خرید لولای درب کانتینری هستید، بهتر است از کارشناسان و مشاوران شرکت اساکو کمک بگیرید. در این صورت می‌توانید لولای متناسب با محل مورد نظر خود را خریداری نمایید. همانطور که می‌دانید لولا در انواع مختلفی تولید شده است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و در محل خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال لولا درب کانتینری باید مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد.

کانتینر یخچالی

لولای درب اتاق‌های سردخانه‌ای که در شرکت ما تولید می‌شوند، بهترین گزینه برای سردخانه‌های پشت ماشین می‌باشند. همانطور که می‌دانید شرکت‌های پخش مرغ، گوشت، دارو و… برای پخش محصولات خود از ماشین‌های یخچالی استفاده می‌کنند. در این صورت محصول مورد نظر در بین راه فاسد نمی‌شود. ماشین‌های یخچالی اگر لولای مناسبی نداشته باشند، محصولات داخل آن‌ها به راحتی فاسد می‌شود. زیرا لولا نقش بسیار مهمی دارد و از ورود و خروج هوا به داخل سردخانه جلوگیری می‌کند.

همانطور که می‌دانید ماشین‌ها از مسیر‌های مختلفی عبور می‌کنند و دست انداز‌های زیادی را رد می‌کنند. اگر درب سردخانه به خوبی چفت نشود، ممکن است در بین راه باز شود و مشکلات زیادی را به وجود آورد. با خرید لولای درب سردخانه از شرکت ما، سفر ایمن و راحتی را تجربه خواهید کرد و محصولات را به سلامت به مقصد خواهید رساند.

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان