آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

شرکت عقاب سرد

شرکت عقاب سرد

شرکت عقاب سرد

شرکت یخچال و اتاقسازی عقاب سرد
تولید‌کننده سردخانه‌های ثابت و سیار ( انواع کامیون، کامیونت، کانتینر)
مفتخریم به استحضار برسانیم شرکت عقاب سرد در سال ۱۳۷۱ با شماره ثبت ۸۴۷۲۶۸ با مجوز رسمی از صنایع به شماره مجوز، ۰۱/۱۴۹۲۳ در زمینه ساخت اتاق کانتین و سردخانه‌های ثابت و سیار انواع کامیون کامیونت، کانتینر و تعمیرات انواع کامیون یخچال و تونل‌های انجماد و سرد خانه‌های بالای صفر و زیر صفر درجه فعالیت خود را آغاز نموده است. و در زمینه کسب رضایت مشتریان موفقیت‌های فراوانی را کسب نموده است.

مشخصات متمایز در تولیدات شرکت عقاب سرد این است که جنس ورق‌ها از فولاد مخصوص با روکش آلوزینگ (یعنی دو رنگ شده) و نیز فایبر گلاس به همراه فرم پلی اورتان و پانلی از نوع مشخصات جدید ضد قارچ ( وارداتی) است.

کیفیت، زیبایی، سرعت در تولید و استحکام، متمایز‌ترین نکات در تولید اتاق‌های ایزوله و حمل بار بوده و در خصوص این گونه محصولات و با توجه به قیمت‌های مناسب بی‌شک جزء برترین‌ها در کشور است.

یکی از اهداف این شرکت جلب رضایت مشتریان جدید و قدیمی هست. که با توجه به لطف پرودگار متعالی و تجربیات حاصله این امر تا به امروز محقق گردیده است.
این شرکت با دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص و با شعار (کیفیت اصل ماندگاریست) توانسته است گام‌های بزرگ و مؤثری را در جهت پیشبرد صنعت برودتی کشور بردارد.
این مجموعه با بهره‌گیری از دانش و تجربه امکان تولید قابل رقابت با محصولات مشابه بر اساس خواسته‌های مشتریان را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع با کیفیت در تولید محسوب می‌شود.

کیفیت بالای سرد خانه‌های ثابت و متحرک عقاب سرد پاسخی مناسب به نیاز‌های کلیه‌ی تولید‌کنندگان و حمل‌کنندگان مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، و سایر اقلام نظیر شرکت‌های محترم. با توجه به موفقیت‌های حاصله در کشور؛ همچنین کشور‌های حوزه‌ی حاشیه خلیج فارس نیز مجذوب کیفیت برتر و متمایز محصولات شرکت عقاب سرد با نام و برند تجاری اتاق‌سازی و یخچال‌سازی عقاب شده و جزء مشتریان وفادار ما می‌باشند.

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان