سبد خرید خالی است.
با مدیریت جناب آقای مهندس بهمن سلامی از سال ۱۳۷۸ بعنوان تولیدکننده یخچالهای ثابت، پرتابل، خودرویی و ساندویچ پانل و همچنین بعنوان ارائه دهنده خدمات پشتیبانی در این حوزه، در شهر بزرگ شیراز فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت، توسعه همه جانبه و پایدار را لازمه بالندگی و بقاء خود دانسته لذا جهت دستیابی به این مهم و در راستای جلب رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، چشم انداز، ماموریت و ارزشهای سازمانی را تدوین نموده و با هدفمند نمودن تمامی عملیات و اقدامات سازمانی، دستیابی به الزامات مندرج در این اسناد را وظیفه خود میداند.
چشم انداز: به کجا میرویم و میخواهیم چه باشیم؟
شرکت سرماسازن برآن است تا با به کارگیری سیستمهای نوین مدیریت و تعالی سازمانی، اتکا بر نیروی انسانی کارآمد و با استفاده از تکنولوژی روز و با ایجاد محیطی پاک و ایمن و با مدیریت بر هزینهها، ضمن توسعه بازار و گستره جغرافیایی فعالیتهای خود، جلب رضایت مشتریان و سایر ذینفعان خود را سرلوحه کار خود قرار دهد و با طراحی و اجرای سیستم کارآمد سنجش رضایت مشتری به منظور انطباق محصولات و خدمات شرکت با نیاز مشتریان و با فراهم نمودن سیستم جامع مدیریت منابع انسانی در جهت ارتقای تخصص، توانمندی و رضایت کارکنان، روند بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی را تحقق بخشد و تا ۵ سال آینده یکی از دو شرکت برتر ایرانی در زمینه تولید و تأمین ساندویچ پانل و انواع یخچالهای ثابت، پرتابل، خودرویی و برترین ارائه دهنده خدمات در این حوزه باشد.
ماموریت : چه سازمانی هستیم و چه کاری میبایست انجام دهیم؟
شرکت سرماسازان بعنوان یکی از تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات در خصوص تولید و نصب ساندویچ پانل، سردخانههای ثابت، پرتابل و خودرویی، خدمت به مشتریان را رسالت اصلی خود میداند و با اتکاء بر کارکنان توانمند خود بعنوان منبعی سرشار از تلاش و پویایی و با بهرهگیری از قابلیتهای علمی و فنی آنها و با تکیه بر کارنامه درخشان سوابق عملکردی خود و با اتخاذ تدابیر ایمنی محیط کار، ارتقاء و تعالی روزافزون را محور کار خود قرار داده و خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذینفعان را سرلوحه تمامی فعالیتهای خود میداند.
اهداف
قرار گرفتن در بین ۲ شرکت برتر کشور در زمینه تولید و تأمین ساندویچ پانل و انواع یخچالهای ثابت، پرتابل و خودرویی
افزایش سبد محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه به مشتریان
افزایش ظرفیت خطوط تولید محصولات
افزایش توجه به کیفیت محصولات تولیدی و خدمات ارائه شده
توجه و تأکید هر چه بیشتر بر فرآیند تحقیق و توسعه
نگرش جدید به فرآیند بازاریابی و فروش و توسعه بازار و گستره جغرافیایی فعالیتهای خود و حرکت به سوی جهانی شدن
تأکید بر مطالعه فرآیند، استانداردسازی و تیمسازی و توجه به رویکرد فرآیندی
تأکید بر توسعه منابع انسانی دانش محور بعنوان مهمترین عامل تثبیت و رشد شرکت
تأکید بر مشتری مداری و دستیابی به خشنودی مشتریان و رضایت ذینفعان
توسعه آگاهی عمومی و دانش فنی منابع انسانی و ارتقاء سطح فنآوری در حوزههای فعالیت شرکت بمنظور دستیابی به آخرین نوآوریها
حرکت به سمت کاهش ضایعات و دوباره کاریها
تحقق روند بهبود مستمر فرآیندهای سازمان
ارزشهای سازمانی
برنامهریزی مستمر برای بهره وری و تعالی سازمانی
توسعه فرهنگ یادگیری، نوآوری، خلاقیت
صداقت، امانتداری، درستکاری، شفافیت، رعایت موازین و اصول اخلاق اسلامی و فرهنگ ایرانی
نهادینهسازی فرهنگ \”ما میتوانیم\”
مسئولیتپذیری در قبال مشتریان و احترام به آنها
التزام به کیفیت و معیارهای فنی و مهندسی در ارائه محصول و خدمات
نهادینه کردن کیفیت در کل زنجیره ارزش محصولات
ارتقاء سطح کیفیت زندگی کاری کارکنان با استفاده از سیستم جامع مدیریت منابع انسانی
پایبندی به قوانین، مقررات، استانداردها و اصول اخلاق حرفهای و ارزشهای اجتماعی
مسئولیتپذیری در قبال محیط زیست، کاهش آلایندههای محیطی و بهینهسازی مصرف انرژی
به کارگیری فناوریهای نو در فرآیند تولید محصول
سایت شرکت: گروه صنعتی سرماسازان