آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

سامان کانتین البرز

سامان کانتین البرز

سامان کانتین البرز

شرکت سامان کانتین البرز با نیم قرن تجربه و کسب پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت در زمینه طراحی و تولید انواع کاربری کامیون و کامیونت آغاز نموده است. این شرکت با به کارگیری نیرو‌های مجرب و با توان فنی بالا، در حال حاضر فرایند تولید انواع کاربری کامیون و کامیونت را با بهترین کیفیت و در سطح استاندارد‌های بین‌المللی انجام می‌دهد.

شرکت سامان کانتین تولیدات خود را فقط محدود به داخل کشور ننموده محصولات خود را به کشور‌های همسایه نیز صادر نموده و توانسته در بازار‌های جهانی هم مقتدر شده و نیز ایران و محصول ایرانی را بدرخشاند تا نماینده‌ای شایسته در خارج از کشور باشد.

شرکت سامان کانتین بابیش از چند دهه تجربه و بهره‌گیری از علم و فناوری روز دنیا و همگام شدن با صنعت روز توانسته با قدرت وارد عرصه تولید شود و برای رسیدن به این جایگاه همواره مهندسین مجرب و حرفه‌ای و مسئول را همراه داشته است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و نوآوری قیمت مناسب و نوآوری همواره سرلوحه کاری مدیریت و پرسنل توانمند سامان کانتین بوده است در این راستا می‌کوشد تا کوی سبقت را از رقبای خود ربوده و بازار‌های جدیدی را برای خود پیدا کند.

این شرکت در سال ۱۳۷۲ به صورت رسمی ثبت و با بکارگیری استراتژی روز دنیا و با مدیریت قوی مدیر عامل شرکت حمداله مرادی فعالیت خود را بیشتر و بهتر از قبل ادامه داده و می‌کوشد. تا در عرصه اقتصادی کشور گام‌های بلندی را بردارد این شرکت دارنده پلاک گواهی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و دارای مجوز شماره‌گذاری خودرو از معاونت راهنمایی و رانندگی کل کشور در زمینه طراحی، ساخت و تولید کاربری‌های کامیون سنگین و نیمه سنگین در داخل کشور می‌باشد.

سایت شرکت: سامان کانتین البرز

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان