آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

موسسين شركت سيمان سازان با درك نيازهای صنعتی و احساس مسئوليتی كه نسبت به مشاركت در سازندگی كشور داشتند با اتكاء به دانش فنی و تجربه صنعتی خود در زمينه های مختلف در سال 1370 اقدام به تاسيس شركت طراحی مهندسی سيمان سازان نمودند تا در حد توان خود، گام كوچكی در جهت رفع وابستگی به خارج و ادای دين خود به كشور داشته باشند.

شركت ابتدا با هدف انجام خدمات مشاوره ای و مهندسی ساخت تحت عنوان شتركت طراحی مهندسی در زمينه كانی های غيرفلزی، عمدتاً سيمان شروع به فعاليت نمود و پس از يك سال با پشتوانه مهندسی و كاركنان با تجربه ای كه موفق به جذب آنها در سازمان شده بود، كارگاه ساخت تجهيزات خود را نيز فعال نمود و در اين راستا از وزارت صنايع سنگين موافقت اصولی طراحی مونتاژ را نيز اخذ نمود.

از سال 1370 شركت به تدريج توانايی اجرای فرايند نصب ماشين آلات، تجهيزات و سازه های فلزی را در خود ايجاد نموده و با در اختيار داشتن امكانات كافی و گروه های پرتوان و با تجربه نصب، موفقيت های بزرگی در اين زمينه بدست آورده است.

سیمان سازان

شركت سيمان سازان با هدف كيفيت برتر و انجام تعهدات در زمان مقرر، با برنامه ريزی دقيق و قبول تعهدات در حد توان، در زمينه های طراحی و مهندسی، ساخت و نصب تجهيزات، همواره موفق بوده و در مدت زمانی كه از تاسيس آن می گذرد، نامی بزرگ و قابل اعتماد از خود بر جای گذاشته است.

در حال حاضر سيمان سازان توانمندی اجرای پروژه ها را به صورت كليدگردان (Key Turn) دارا می باشد و چند تجربه موفق در اين خصوص، نقطه عطفی در تاريخچه شركت محسوب می گردد.

شركت سيمان سازان با دارا بودن بيش از 4000 مترمربع فضای سرپوشيده مفيد كارگاهی و 4000 متر مربع فضای بازِ كارگاهی، جرثقيل های سقفی 10 و 20 تن با 8 متر ارتفاع مفيد زير قالب (با ظرفيت جابجايی 40 تن) و جرثقيل های دروازه ای 25 تن در 13000 متر فضای كارگاهی و بيش از 1000 متر دفاتر كاری و فضای اداری، بيش از 250 نفر كادر ثابت فنی و متخصص و واحد طراحی و مهندسی كارآمد، امكانات خوبی را جهت ساخت 3000 تن تجهيزات پيچيده صنعتی در سال با كيفيت مطلوب در كارخانه مركزی خود را دارد.

در حال حاظر سيمان سازان علاوه بر كارخانه مركزی خود، تجهيز كارگاه موقت با كليه امكانات ساخت و نصب (نظيرجرثقيل های موبايل و …) در سايت های مختلف، جهت اجرای كار در محل را در دستور كار خود قرار داده است كه موجب ايجاد ظرفيت ساخت تا 15000 تن در سال گرديده و با توجه به حجم و تعداد پروژه ها قابل افزايش نيز می باشد.

در زمينه نصب با توجه به شناختی كه از نيروهای متخصص وجود دارد، امكان تشكيل و گسترش سريع گروه های نصب با توجه به نياز پروژه ها وجود دارد.

شركت سيمان سازان به عنوان عضوی از گروه بزرگ سازندگان تجهيزات صنعتی ايران، با هدف بهبود جايگاه خود در اين گروه و حضور موثر در بازار منطقه، پياده سازی سيستم مديريت يكپارچه را بر اساس استانداردهای ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2007 در زمره يكی از برنامه های خود قرار داده است.

شركت سيمان سازان با پياده سازی سيستم مديريت يكپارچه و اجرای آن در راستای رعايت اصل مشتری مداری، توليد محصول با كيفيت، حفاظت از محيط زيست، ايجاد محيط كار ايمن و توجه به سلامت و بهداشت شغلی پرسنل، خود را متعهد به رعايت و پيشبرد اين اهداف می داند:

  • افزايش رضايت مشتريان از طريق شناسايی و برنامه ريزی برای برآورده نمودن نيازهای ايشان. (حصول اطمينان از ارتقاء سطح رضايت مشتريان)
  • بهبود سطح دانش و آگاهی كاركنان از طريق برگزاری مستمر دوره های آموزشی و ارزيابی اثربخشی آنها.
  • ايجاد انگيزش در كاركنان از طريق فرهنگ شايسته سالاری، گسترش فرهنگ كار گروهی و پيروی از مقررات و قوانين ملی مرتبط با محصول، محيط زيست، ايمنی و بهداشت شغلی و ساير الزامات.
  • كاهش و كنترل ضايعات و آلاينده های آب، هوا، خاك و صوتی، به منظور پيشگيری از آلودگی محیط زيست و بهينه سازی مصرف منابع و انرژی.
  • كاهش حوادث ناشی از كار و پيشگيری از بيماری های شغلی.

مديريت ارشد سازمان تعهد خود را در برپايی و نگهداری سيستم مديريت يكپارچه اعلام داشته و با برگزاری جلسات بازنگری مديريت از بهبود مستمر و اثر بخشی آن اطمينان حاصل خواهد نمود و نيز انتظار دارد تمامی مديران و كاركنان شركت به منظور ايجاد سازمانی پويا، يادگيرنده، خود كنترل و مشتری گرا، در رعايت اين امر مهم كوشا باشند.

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان