Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/leeroxir/public_html/wp-config.php on line 97
شرکت مهندسی مهاران - اساکو

آدرس:

تهران، سه راه تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، پلاک 243

تلفن:

09124179750 - 02177348201

شرکت مهندسی مهاران

شرکت مهندسی مهاران

شرکت مهندسی مهاران

atp-atc-ato

شرکت مهندسی مهاران با بیش از یک ربع قرن سابقه فعالیت مستمر، در زمینه تجهیزات سیگنالینگ راه آهن و با تولید سیستم‌های ایمن (safe) همراه با قابلیت اطمینان و دسترسی بالا (reliability & availability) و همچنین تعمیر‌پذیر و مدولار (maintainability & modular) که مشخصه اصلی سیستم‌های سیگنالینگ هست توانسته است اطمینان خاطر مشتریان را در خصوص دسترسی به محصولی با کیفیت و قابلیت‌های مورد نیاز ایجاد نماید. این شرکت با طراحی محصولات متنوع توانسته است از یک سو نیازمندی‌های مشتریان خود را به بهترین نحو پاسخ دهد و از سوی دیگر طراحی محصولات خود را مطابق با فناوری‌های جدید نیز بروز نماید.

هم اکنون پروژه‌های کلید در دست که شامل مهندسی، ساخت، نصب و راه‌اندازی هست با صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهترین انتخاب برای مشتریان است. چرا که مشتریان دیگر نگران هماهنگی میان پیمانکارانی که مستقلا در پروژه مشغول به فعالیت هستند نیستند؛ دیگر نگران تدارک تجهیزات واسط و میانی (interface) برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها نخواهند بود؛ همچنین نگرانی از تأخیر در اتمام پروژه که ناشی از تأخیر هر کدام از پیمانکاران خواهد بود از میان رفته و اطمینان خواهند داشت پروژه طبق برنامه زمانبندی به پایان خواهد رسید.

first

به دلیل آن که شرکت مهندسی مهاران کلیه تجهیزات سیستم سیگنالینگ را به عنوان راه حل جامع Total Solution هم برای خطوط آهن و هم خطوط آهن پر تردد درون شهری Mass Transit تولید می‌نماید، یکپارچه‌سازی سیستم به طور بهینه، با سرعت و سهولت امکان‌پذیر است. همچنین ساخت و تولید کلیه تجهیزات سیگنالینگ توسط این شرکت پشتیبانی فنی درازمدت را نیز تضمین نموده است.

خوشبختانه با بهره‌گیری از تجهیزات مربوط به شبیه‌سازی سیستم سیگنالینگ، کلیه سیستم‌هایی که در‌ایستگاه‌ها و خطوط نصب خواهند گردید پیش از آن در کارخانه مهاران مطابق با شرایط واقعی به طور کامل تست و ارزیابی می‌گردند. تست و ارزیابی تجهیزات مذکور به همراه کابل‌های مربوط به اتصالات میانی که از پیش در کارخانه ساخته شده‌اند زمان اجرای پروژه را به شدت کاهش می‌دهند.

سایت شرکت: شرکت مهندسی مهاران

مهار تورم و رشد تولید


آخرین مقالات


دسته بندی مقالات


مشتریان ما

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت پویشگران دانش طب کاسپین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شرکت کار آفرینان سرد آذر دلفین

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

شركت طراحی مهندسی سيمان سازان

مشاوره رایگان